آلابا: باید به اهدافی که مربی مان تعیین می کند، برسیم

آلابا با ثبت آمار 12147 متر دوندگی یکی از فعال ترین بازیکنان میدان بودو علاوه بر زدن گل اول تیمش دربازی با زسکامسکو، پاس گل سوم را هم به روبن رساند

بایرن مونیخ، نخستین دیدارخود در رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را پرقدرت آغاز کردند و در همان دقایق نخست با ضربه ی زیبای دیوید آلابا به گل رسیده و کار را برای زسکا مسکو،حریف روس خود دشوارتر نمودند.

طبق گزارش منتشره در FCBayern.ir ، داوید آلابا یکی از بهترین بازی های خود در این فصل را برای بایرن به نمایش گذاشت. او با گلزنی در دقیقه 4 بازی از روی ضربه ایستگاهی نقش به سزایی در کاهش استرس مونیخی ها در اولین گام اروپایی داشت. او علاوه بر گل زیبایش بنیانگذار سومین گل بایرن نیز بود. پاس زیبای او به آرین روبن، گل سوم بایرن را منجر شد. آلابا با ثبت آمار 12147 متر دوندگی یکی از فعال ترین بازیکنان میدان بود.

آرین روبن دیگر بازیکن برتر زمین در این دیدار بود. او علاوه بر گلزنی در دقیقه 68 شش ضربه ی دیگر نیز به سمت دروازه زسکا نواخت که 4 تای آن درون دروازه بود. او همچنین در گلزنی ماندزوکیچ نیز موثر عمل کرد و 10066 متر درون زمین دوندگی داشت.

در پایان این بازی، داوید آلابا مدافع چپ اتریشی باشگاه در گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت:" ما از اینکه توانستیم بازی را به نفع خود به پایان ببریم بسیار خوشحالیم . اما باید عملکردمان را روی برنامه ی تعیین شده پیش ببریم و به آنچه که مربی برایمان تعیین کرده است دست یابیم."

آلابا علاوه بر گلزنی با ارسال پاس گل سوم برای آرین روبن یکی از بهترین بازی های خود در این فصل را جشن گرفت